Pilchowickie Przedsiębiorstwo Komunalne spółka z o.o.

Deklaracja dostępności

Pilchowickie Przedsiębiorstwo Komunalne sp z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://ppk.pilchowice.pl/.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Część zamieszczonych na stronie plików nie jest dostępna cyfrowo, z uwagi na to, że zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Nadmierne koszty

  • Część elementów strony nie zawiera tekstów alternatywnych, pełnią rolę dekoracyjną.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Biuro Obsługi Klienta - mailowo ppk@pilchowice.pl lub telefonicznie +48323327156.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej placówki:

  • Agata Mosiądz - Kramorz,
  • Adres: ul. Główna 52, 44-144 Nieborowice,
  • mail: ppk@pilchowice.pl.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Siedziba Pilchowickiego Przedsiębiorstwa Komunalnego sp z o.o.

ul. Główna 52
44 - 144 Nieborowice

Dostępność wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli.
Dla klientów dostępne są 2 wejścia. Wejście główne z przodu budynku - do wejścia prowadzą trzy schody oraz drzwi otwierane na zewnątrz. Drugie wejście z tyłu budynku - od strony parkingu (awaryjne): poziom równy z gruntem, szerokie (dwuczęściowe) drzwi otwierane na zewnątrz. Dojazd i wejście przystosowane dla osób poruszających się na wózkach, przy wejściu znajduje się dzwonek umożliwiający przywołanie pracownika. Bezpośrednio przy podjeździe szerokie miejsce parkingowe. Nad wejściami brak głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące. Z pracownikami Pilchowickiego Przedsiębiorstwa Komunalnego (dalej "PPK") można skontaktować się również telefonicznie, tel. 32 332 71 56 lub 32 332 71 58. W budynku nie funkcjonują obszary kontroli.
Dostępność korytarzy, schodów i wind.
W budynku dla osób poruszających się na wózkach dostępne jest miejsce w korytarzu, przy skorzystaniu z wejścia tylnego. W budynku brak windy. Obsługa Klienta w ramach wszystkich działów jest umiejscowiona na drugim piętrze - sprawy załatwiane są na tym poziomie, ale jest możliwość zejścia pracownika na parter w celu obsłużenia klienta. Możliwe jest zaprowadzenie osoby niewidomej do konkretnego działu PPK przy wsparciu pracownika.
Opis dostosowań, na przykład pochylni, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.
W budynku nie ma dodatkowych udogodnień dla osób niewidomych, niedowidzących oraz słabosłyszących, tj. oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym, opisów w języku Braille'a, pętli indukcyjnych, znaczników Totupoint. Dostępność zapewniona jest poprzez wsparcie pracowników, z którymi można skontaktować się telefonicznie, tel. 32 332 71 56 lub 32 332 71 58. Informacja o rozkładzie lokali w budynku zapewniona jest w sposób wizualny (tablica informacyjna na parterze) oraz przez pracownika PPK. w Pilchowicach. Budynek jest monitorowany przez 4 kamery (korytarz przedni - wejście/wyjście do/z budynku - 1 kamera, 3 kamery obsługują teren wokół budynku). Obraz z kamer jest stale widoczny w biurze PPK (dział techniczny).
Informacja o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Za budynkiem na parkingu wyznaczono 1 miejsce parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych ograniczeniach.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Informacja o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
Brak możliwości skorzystania z bieżących usług tłumacza migowego, usługa możliwa po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby, tel. 32 332 71 56, e-mail: ppk@pilchowice.pl.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna